sūris

Alus ne toks skanus be sūrio

Pastaruoju metu aplinkui dažnai girdime frazes „lyderis“ ir „lyderystė“. Kiek daug lyderių internetinės rinkodaros rinkoje suskaičiavo Market Rats (http://www.marketrats.lt/blogas/96-lietuvos-seo-lyderiai), o tarp jų patekome ir mes.

Pripažįstame, kad dar nesame lyderiais visose srityse, tačiau norime pasidalinti tikrų lyderių mintimis, kurios mums padeda eiti link tikslo 🙂

„Ne viskas, ką įmanoma suskaičiuoti, yra svarbu, ne viską, kas svarbu, įmanoma suskaičiuoti“, – Albertas Einšteinas tuomet dar nežinojo apie Google Analytics.

„Melas jau spėja apskrieti pusę pasaulio, kai tiesa dar nespėja apsimauti kelnių“, – nuostabiai juodąjį SEO apibūdino Vinstonas Čerčilis.

„Būk savimi – visa kita, jau paimta“, – Oskaras Vaildas primena, koks svarbus yra unikalus turinys.

„Jei negali ko nors paaiškinti šešerių metų vaikui – pats to nesupranti“, – Albertas Einšteinas puikiai apibūdino internetinio marketingo specialistus, neįtraukiančius klientų į darbo procesą.

„Aš nenuliūdau, kad tu man melavai, aš nuliūdau dėl to, kad nuo šiol nebegaliu tavimi tikėti“, – Frydricho Nyčės žodžiais daugeliui prabyla Google, po dar vieno atnaujinimo.

„Gali gauti daugiau pasinaudodamas gražiu žodžiu ir ginklu, nei vien tik gražiu žodžiu“, – puikiai Google AdWords pristatė Alas Capone.

„Praėjus dvidešimčiai metų nuo šios akimirkos, būsi labiau nusivylęs dalykais, kurių nepadarei, nei tais, kuriuos padarei“, – apie inovatyvių sprendimų vengiančias įmones jau seniai užsiminė Markas Tvenas.

P.S. Iki susitikimo prie alaus bokalo. 🙂

We are recognized as a top IT Services & Networking Company on DesignRush.