reklamų karštinė

Ar jūs pasiruošę labiausiai laukiamų reklamų karštinei?

Vasario antroji – viena svarbiausių dienų šiais metais didžiausiems prekiniams ženklams. JAV vykstantis amerikietiško futbolo Super Taurės finalas sutraukia neįtikėtiną auditoriją, kuri laukia ne tik varžybų, tačiau ir pertraukėlių, kurių metu rodomos pačios geriausios reklamos.

Kodėl geriausios? Visų pirma, kiekvienas prekinis ženklas yra pasiruošęs gautas 30 sekundžių išnaudoti maksimaliai ir šiai akimirkai ruošiasi itin atsakingai. Visiškai nesvarbu, ar jūs esate užkietėjęs amerikietiško futbolo fanas, o gal nežinote nė vienos šio žaidimo taisyklės – galime lažintis, kad anksčiau ar vėliau peržiūrėsite bent keletą varžybų pertraukų metu rodytas reklamas internete.

Šios reklamos tampa virusais, kurie plinta socialiniuose tinkluose, o youtube praėjusių metų reklamos buvo peržiūrėtos daugiau nei 265 mln. kartų. Įspūdingi skaičiai ar ne?

Šiais metais reklamos vilkai tikisi ne ką mažesnio susidomėjimo, o jam paskatinti net gi sukūrė specialų youtube kanalą – Ad Blitz, kuriame galima rasti didžiąją dalį būsimų reklamų „teaser’ių“. Kanalas jau turi daugiau nei septyniasdešimt tūkstančių sekėjų, o iki Didžiosios Taurės finalo likus vos dvylikai dienų, galima jausti įtampą ir mėginti atspėti, kuri reklama sulauks didžiausio pasisekimo!

Ad Blitz kanalą rasite čia:

O štai ir vienas iš „teaser’ių“