Pirmą kartą Google Adwords reklamos naudotojai galės reguliuoti savo išlaidas bei taikyti unikalų reklamos turinį vartotojų segmentams, suskirstytiems naudojant pirmųjų šalių duomenis. Šią galimybę suteiks jau visai netrukus atsirasianti naujoji Google AdWords funkcija – Customer Match, kurią naudojant bus galima pasiekti esamus bei potencialius klientus pagal jų elektroninius paštus.
Naudojant Customer Match bus galima pasiekti norimas auditorijas ne tik Google AdWords paieškoje, bet ir Youtube kanale bei populiariajame Gmail pašte.
Kas pasikeis ir kuo tai naudinga?
Iki šiol PPC reklamos taikymas buvo parenkamas remiantis vartotojų elgsenos įpročiais internete – informacijos pakankamai, kad galėtume pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tačiau pagalvokime, kokia galia patenka į Google Adwords reklamuotojų rankas, kuomet jiems yra suteikiama realios potencialių vartotojų įžvalgos, jų sąveikos su prekės ženklu „online“ bei „offline“?
Pavyzdžiui:
Įsivaizduokime, kad Jums priklauso elektroninė parduotuvė, kurioje prekiaujama buitine technika ir Jūs jau turite sukaupę nemažą savo potencialių vartotojų elektroninių adresų sąrašą. Norėdami sulaukti kuo daugiau pakartotinių pirkimų iš klientų, kurie jau pirko, bei paskatinti pirkti tuos, kurie pirkimo operacijos dar neįvykdė, apie vykdomas akcijas pranešate siųsdami naujienlaiškius.
Vis dėlto, kaip dažnai pasitaiko, kad Jūsų naujienlaiškiai taip ir lieka neperskaityti? Customer Match pagalba galėsite norimą informaciją savo duomenų bazei pateikti ne tik per naujienlaiškius, tačiau ir per Google AdWords reklamą, Youtube bei Gmail Ads. Potencialus pirkėjas neatsidarė Jūsų naujienlaiškio? Apie akcijas lengvai ir paprastai praneškite jam kitu kanalu!
Taigi, naudojant Customer Match, atsiranda galimybė pateikti aktualų reklamos turinį konkrečiai auditorijai atsižvelgiant į apie ją turimą informaciją, o taip maksimaliai padidinama aukščiausią įsitraukimą pranašaujanti potencialaus vartotojo bei reklamos sąveika.
Kaip tai veikia?
Google AdWords paskyroje bus galima sukurti elektroninių adresų auditorijas paprasčiausiai įkeliant jau turimų adresų sąrašus tinkamu formatu. Norimoms reklaminėms žinutėms kuriamos Google AdWords reklamos, Youtube arba Gmail kampanijos ir joms parenkamas naujųjų auditorijų taikymas.
Be to, Customer Match suteikia galimybę kurti ir Similar Audiences, kurios yra parenkamos pagal vartotojų atliekamus žingsnius internete. Į jas patenka potencialūs vartotojai, kuriems Jūsų prekės ir paslaugos gali būti labiausiai aktualios. Naudojant Similar Audiences galite praplėsti savo reklamos taikymą, padidindami reklaminės žinutės paplitimą.
Kaip žinoti, ar man tinka Customer Match?
Prieš ruošiantis naudoti Customer Match naujai Google Adwords reklamos kampanijai, taip pat svarbu atsižvelgti į šios funkcijos apribojimus, dėl kurių ne kiekvienam reklamuotojui ji gali būti tinkama. Svarbu atsakyti į keletą klausimų:
- Ar mano turima elektroninių adresų bazė pakankamai didelė? Customer Match taikymui minimalus auditorijos dydis yra 1000 aktyvių vartotojų.
- Ar iš turimų el. adresų adresų pakankamas jų skaičius priklauso Gmail? Net jei ir turite pakankamą adresų sąrašo ilgį, įsitikinkite, ar tikrai visi adresai priklauso Gmail paskyroms. Jei dalis jų priklausys pvz. „Yahoo“ platformai ir „Gmail“ adresų sumažėja iki mažau nei 1000 – šia funkcija pasinaudoti nepavyks.
Kada Customer Match bus pasiekiamas?
Ir pagrindinis klausimas – kada bus pasiekiamas naujasis Customer Match ir Similar Audiences Google Adwords reklamos kampanijose? Laukti liko ne taip jau ir ilgai – „Google“ atstovai tikina, kad papildymas bus pasiekiamas jau kelių savaičių bėgyje.