SEO, adwords, retartgetingas ir kitos paslaugos, kurias siūlome savo klientams atveda didelį kiekį vartotojų, kurie nori ir turi galimybe pirkti. Dažnai nutinka taip, kad tinklapio lankytojams iškyla klausimų apie prekę, paslaugą, atsiskaitymo būdą ir t.t. Tokiu atveju dažniausiai jis bando kontaktuoti su tinklapio administratoriais ir taip gauti naudingą informaciją. Elektornis paštas yra vienas iš papraščiausių būdų tai atlikti – juo naudojamės kasdien, laiške lengviau išdęstyti savo mintis, rašant nereikia skubėti, todėl jis lengvai formuojamas. Todėl labai svarbu sugebėti bendrauti tiek su klientais, tiek su tiekėjais, tiek su kitomis įmonėmis.
Nors iš pirmo žvilgnio kiekvienas turėtumėme žinoti kaip yra rašomas elektroninis laiškas, tačiau neretai nutinka taip, kad į savo išsiųstus laiškus negauname atsakymo arba jis būna ne toks, kokio tikėjomės. Kodėl taip nutinka? Ką reiktų keisti ir kokias klaidas darome?
Patrauklus laiško temos pavadinimas
Laiško pavadinimas yra pirmas elementas, kurį pamato gavėjas, todėl labai svarbu patraukliai jį suformuluoti. Jei jo pavadinimas atrodys per daug reklaminis-spaminis arba neatitikantis veiklos konteksto, toks laiškas iškart keliaus į šiukšlių dėžę. Taip pat svarbu nemanipuliuoti klaidingais laiško pavadinimais, kurie visiškai nesusiję su laiško turiniu, nes tiesiog būsite įtrauktas į juodąjį sąrašą. Laiško pavadinimas turi būti ganėtinai konkretus ir nusakantis kokia tema kreipiamasi.
Štai pora pavyzdžių, kaip jie turėtų atrodyti: Jonai, kaip ir kalbėjome vakar, siunčiu galimus reklamos būdus Kristina, gal galite ryt atsiųsti naują logotipą? Kaip ir tartasi, siunčių SEO paslaugų kainoraštį. Siūlomų paslaugų sąrašas (papildyta)
Laiško ilgis
Tai taip pat labai svarbus laiško aspektas. Nerašykite vienos eilutės ilgio laiškų, kurie nepaaiškina nieko. Jūs norite, kad laiškas pristatytų išsamiai išdėstytas mintis ir norimus rezultatus. Tačiau neperkraukite laiško neesminėmis detalėmis, nes tokius laiškus sunku skaityti ir atsirinkti kas svarbu, o kas ne.
Tinkamas laiško ilgis turėtų būt sudarytas iš dviejų paragrafų, kurie tinkamai paaiškina kokiu tikslu buvo rašyta.
Vardų naudojimas
Ne raketų mokslas, bet puikus priminimas! Naudokite gavėjo vardą kai tikitės kažkokios paslaugos arba jaučiate, jog menka galimybė, kad jis atrašys. Dauguma žmonių užimti ir jų darbotvarkė užpildyta, todėl kreipiantis reiktų parodyti, kad prašymas yra svarbus, o tam padeda vardo naudojimas. Nepatingėkite ir atlikite paiešką, kuri atskleistų gavėjo pilną vardą. Tam išnaudokite google+, facebook, creditreform, linkedin, rekvizitų galimybėmis!
Pirma pastraipa
Jei rašomas laiškas yra 100 ar daugiau žodžių, tai pirma pastraipa turėtų būti įtraukianti, kad skaitytojas laišką perskaitytų iki galo. Joje turėtų būti paminėtas pagrindinis tikslas, dėl ko kreipiamasi ir link ko viskas krypsta. Moosa Hemani pataria visa pirmą pastraipą skirti skaitytojui. Atlikti tyrimą per socialinius tinklus ir taip susidaryti pagrindus, koks žmogus yra laiško gavėjas. Tokia informacija padės bendrauti patogiau, lyg su gerai pažįstamu žmogumi.
PVZ:
Sveiki, Jonai, Skaičiau Jūsų naujausią straipsnį apie socialinių tinklų svarbą Lietuvos verslo virtuvėje ir susidariau nuomonę, kad Jūs esate tas žmogus, kurio nuomonę norėčiau sužinoti apie savo tyrimą.
Sveiki, Tomai, Žaviuosi Jūsų gebėjimu pritraukti tokią didelę skaitovų auditoriją, todėl norėčiau pasiūlyti sudalyvauti mūsų rengiamų seminarų cikle ir skaityti pranešimą.
Antra pastraipa Pagrindinis patarimas šiai pastraipai – netemkite gumos, o tiesiog aiškiai ir detaliai eikite prie pagrindinio laiško tikslo. Reiktų stengtis būti konkrečiu ir pasakyti, ko norite iš laiško gavėjo. Geriausia būtų visą esmę sutalpinti ir nupapasakoti 2-4 sakiniais.
Pabaiga
Pabaigoje reiktų viską apibendrinti 1-2 sakiniais ir mandagiai atsisveikinti.
Įrašas parengtas pasinaudojant kai kuriomis Moosa Hemani mintimis.