Stiprus Facebook prekės ženklo profilis – vienas svarbiausių ginklų, norint stiprint prekės ženklą ir jo žinomumą, todėl turbūt sunku būtų nuneigti visiems puikiai žinomą tiesą, jog Facebook yra kol kas geriausia vieta reklamuotis, norint patraukti būsimo kliento akį.
Socialinę mediją reikia „uždirbti“, t.y. ją galima padalinti į du etapus:
- Pritraukti ir užauginti auditoriją per tam tikrą laiko tarpą.
- Užaugintai auditorijai parduoti savo prekę ar paslaugą.
Tačiau daugelis vis garsiau kalba, jog mokama Facebook reklama neatneša rezultatų? Žiūrėkite ne tik į paspaudimus, t.y. tuos, kuriuos matote ant savo mokamos Facebook reklamos, tačiau atkreipkite dėmesį į augančius sekėjus ir „like‘us“ bei padidėjusį diskusijų skaičių, nes galbūt nauji gerbėjai vėliau patys jus susiranda Facebook paieškoje. Padidinti susidomėjimą jūsų preke ar ženklu, užtenka pasidalinti 2-4 gerais „post‘ais“ per dieną ir tikrai pajusite, kaip laikui bėgant jūsų Facebook gerbėjų ratas didėja, dalinasi ir diskutuoja!
Išmokite išnaudoti auditoriją
Paleiskite vis naujas akcijas, pasiūlymus, sugalvokite įvairiausių žaidimų ir kitokių nestandartinių sprendimų, sekite, kiek jie sulaukia susidomėjimo ir kiek iš to išlošiate jūs patys. Ko gero, tai vienintelė apčiuopiama nauda iš Facebook gerbėjų profilio rato, tačiau nepamirškite, jog už tai jums nieko nereikia mokėti, o sėkmingai išnaudojant visus marketingo sprendimus tikrai pajusite padidėjusį susidomėjimą tiek jūsų veikla tiek ir sustiprinsite savo prekinį ženklą. Išmokite pasverti, gautą naudą!
Jei naudojatės mokama Facebook reklama, naudokite ją protingai
Kurkite tokius banerius, kurie ne tik patrauks akį, tačiau ir iš tiesų gali būti naudingi jūsų potencialiam klientui, nes apgautas klientas ne tik nepaspaus „like“ ar „follow“, o greičiausiai niekada ir nebegrįš.
Laukite, kantrybė jūsų sąjungininkas
Nesitikėkite iš socialinio tinklo kampanijos naudos pačią pirmąją dieną ar mėnesį – viskas vyksta palaipsniui. Kuo daugiau suteiksite galimybių bendrauti, įsijungti į jūsų veiklą viešojoje erdvėje jūsų gerbėjams, tuo didesnė tikimybė, jog jie atneš jums naudos, tad belieka laukti!