socialines

Facebook perkuria puslapio statistikos sistemą

Facebook išleidžia šiokius tokius pakeitimus, analizės įrankius, skirtus Facebook puslapio rezultatų stebėjimui. Facebook produkto vadybininkas  Galyn Burke pripažino, kad tai pirmas kartas, kai atnaujinta puslapio statistikos sąsaja nuo 2011 metų spalio mėnesio.

Dabar, specifiniai pokyčiai gali būti skambėti šiek tiek paslaptingai žmonėms, kurie nesinaudoja Facebook puslapio statistikos apžvalgomis, bet šis atnaujinimas didžiaja dalimi yra atsakymas į tai, ką pats Facebook nuolat girdi iš puslapių savininkų: „Papasakokite man, kaip sekasi mūsų puslapiui. Pasakykite, kaip kitą kartą padaryti geriau“ ir t.t. Galiausiai, jei atnaujinimas veikia taip, kaip tikėtasi, įmonės yra geriau informuojamos apie tai, kas veikia ir kas neveikia jų puslapiuose, taigi jos galėtų sukurti geresnį ir įdomesnį turinį – ir greičiausiai praleisti daugiau laiko ir pinigų Facebook reklamai tam, kad skatintų kokybiškesnio turinio kūrimą.

Vienas iš pakeitimų įtraukia „talking about this“ funkciją, kuri susidaro iš žmonių, paspaudusių „like“ Jūsų puslapyje, komentuojančių pranešimus arba tikrinančius Facebook puslapius įmonės svetainėje. Problema yra ta, kad „people talking about this“ apima daug įdomių atskirų komponentų, bet kai bandoma kepti iš jų visų vieną „pyragą“, puslapių savininkams tampa sunkiau juos stebėti. Taigi, vietoj to bandymo sukombinuoti šiuos elementus į vieną matą, Facebook atskirs juos, kaip atskirus matavimo vienetus.

Facebook stengiasi puslapio statistiką padaryti lengviau prieinama, kad įmonės pamatytų, ar sėkmingai veikia vienas ar kitas „post‘as“, kiek teigiamų įvertinimų jis susilaukia: „like“ paspaudimų, komentarų, pasidalijimų. Taip pat pat lengviau galima peržiūrėti ir neigiamą informaciją: ar žmonės paslepia Jūsų „post‘us“, paspaudžia „unlike“ Jūsų puslapyje ar praneša apie Jūsų naujienas, kaip apie „spam‘ą“. Prieš atliekant šį atnaujinimą, puslapio savininkai turėdavo peržiūrėti daugybę skirtukų ir kategorijų.

Galutinis Facebook išleistas pakeitimas yra naujos ataskaitos, kurios rodo demografinius ir geografinius duomenis, ne vien tik vartotojus, kurie paspaudė „like“ Jūsų puslapyje, bet ir vartotojus, kurie kažkokiu būdu susidūrė su Jūsų puslapio turiniu. Tai labai svarbu, nes padeda įmonėms suprasti auditoriją, kurią jau pasiekė Facebook socialiniame tinkle ir kitą auditoriją, kurią norės pasiekti ateityje.

Facebook kurį laiką tikrino naują puslapio statistikos apžvalgos sąsają su nedidele grupe įmonių. Planuojama tą grupę išplėsti, tačiau vis dar laukia atsiliepimų, kol visi pakeitimai bus patvirtinti ir pritaikyti visiems Facebook puslapiams. Nepaisant to, kad prireikė daugiau nei pusantrų metų tam, kad būtų atnaujinta puslapio statistikos apžvalgos sąsaja, Facebook prižadėjo, kad kitą kartą naujo atnaujinimo tiek ilgai laukti nereikės.