Ar jau girdėjote šitą naujieną? Socialinis tinklalapis Facebook pristato “haštagus”, kurie leis vartotojams spustelėti ir pamatyti, ką jų draugai galvoja apie einamiausias temas.
Facebook komanda sako, jog ši nauja funkcija socialiniame tinklalapyje padės vartotojams ir reklamuotojams lengviau rasti dominančią informaciją ir kur kas tiksliau pranešimus atvaizduoti paieškoje.
“Haštago” simbolis # pirmiausia išpopulairėjo Twitter socialiniame tinkle. Jis padeda vartotojams sekti konkrečius pranešimus ar pokalbius besikeičiančiame naujienų sraute.
Dabar Facebook vartotojai galės sugrupuoti tos paties pranešimo komentarus, įterpdami „haštagą“ savo paskelbto pranešimo pabaigoje.
„Haštagas“ jau įrodė, kad yra naudinga sistema, leidžianti socialinio tinklo vartotojams prisijungti prie internetinių pokalbių ar įvykių realiu laiku, pavyzdžiui prisijungti prie politinių debatų, televizijos šou ar sporto varžybų diskusijų ir aptarimų. Ir tai suteikia galimybę reklamuotojams pasiekti tam tikrą auditoriją.
Kažkur 88-100 milijonų amerikiečių prisijungia prie Facebook kiekvieną vakarą, kai yra rodomos įvairios televizijos laidos. Tai suteikia didelę galimybę transliuotojams, reklamuotojams ir kitiems Facebook partneriams pasiekti tuos žmones.
Ar pokalbiai apie įvykius Facebook turės tokį pat aktyvumo ir komentarų skaičiaus lygį, kaip ir Twitter, dar neaišku. Priešingai nei Twitterio pranešimai, kurie yra matomi visiems vartotojams, dauguma Facebook komentarų yra matomi tik tam tikram draugų ratui.
Facebook kompanija teigia, jog „haštagai“ yra tik keletas naujų funkcijų, kurios bus įdiegtos, siekiant išryškinti diskusijas apie įvykius Facebook‘e.
Paieškos skiltis Facebook pagrindinio puslapio viršuje leis vartotojams ieškoti „haštagų“. Facebook „haštagus“ bus galima susieti su kitais „haštagais“ iš Instagram, Tumblr, Pinterest ir Twitter.
Kiekvieną dieną, milijonai žmonių Facebook‘e dalinasi savo mintimis apie tai, kas vyksta aplink juos. Ar kalbama apie mėgstamiausią televizijos laidą, ar apie vietinę sporto komandą, laimėjusią varžybas – žmonės Facebook‘e jungiasi į vieną vietą, kad aptartų svarbiausius pasaulyje vykstančius įvykius ir nuo šiol tai padaryti bus lengviau.