socialines

Facebook reklama. Ką reikia žinoti?

Reklama užkariauja ir socialinius tinklus, tiksliau jau užkariavo, ir ne bet kaip, o kosminiu greičiu. Facebook audringai įsiveržė į marketingo pasaulį. Niekam ne paslaptis, kad šiame socialiniame tinkle yra daugybė būdų reklamuotis. Ar Jums įdomu, kaip Jūsų socialinis tinklalapis gali pasitarnauti ne tik palaikant ryšį su draugais bei pažįstamais, bet ir padėti Jums reklamuoti savo verslą? Įdomu. Vadinasi reikia sužinoti, kaip pradėti reklamines kampanijas, kad jos būtų sėkmingos ir padėtų Jums pasiekti savo tikslų. Aiškinamės čia ir dabar!

Prieš pradedant dirbti su reklama Facebook, dėrėtų išsiaiškinti jų tipus. Pirma, tai yra „marketplace“ skelbimai, su kuriais, tikėtina, kad esate labiausiai susipažinęs. Juos matote dešinėje Facebook kanalo pusėje. Kuo skiriasi šie skelbimai nuo „premium“ skelbimų? Tai ta pati kaina, bet skiringi variantai. Viskas, ką Jūs turėsite kartu su „marketplace“ skelbimu yra mažytis paveiksliukas ir vieta dešinėje Facebook kanalo pusėje.

Tuo tarpu Jūsų „premium“ skelbimai rodomi ne tik dešinėje pusėje, bet ir Facebook puslapio centre. Naujas Facebook skelbimų (Facebook ads) tipas yra rėmėjų istorijos (sponsored stories), kurias tikrai verta išbandyti. Jūs matote šiuos skelbimus savo Facebooko naujienų sraute. Kai kurie žmonės yra nepatenkinti, kad jų  naujienų sraute rodomi reklaminiai skelbimai yra didesni nei buvo anksčiau, tačiau reikia pripažinti, kad Facebookas dabar tampa viešos prekybos įmone, kuriai reikia uždirbti pinigus, o tam, kad tai pasiektų, ji turi pardavinėti daugiau reklamos.

Dar vienas įdomus dalykas apie „premium“ skelbimus yra tas, kad Jūs galite sukurti daug įvairių rūšių reklaminių skelbimų. Viena iš jų yra vaizdo skelbimai, taip pat jei Jūs pamatysite apklausą arba pamatysite, kad kažkas sukūrė įvykį, turėkite omenyje, kad tai „premium“ skelbimų dalis.

Kuo iš tikrųjų skiriasi „premium“ skelbimai  nuo „marketplace“ skelbimų – tai kaina. „Premium“ skelbimus turite pirkti pagal CPM ir per Facebook paskyrą. Tuo tarpu „marketplace“ skelbimus galite labai lengvai pirkti patys su savo kreditine kortele, taigi kiekvienas iš mūsų gali reklamuotis šiuo būdu.

Dabar, kai jau šiek tiek žinome apie tai, kas yra Facebook reklama, galime pasiaiškinti, kaip pradėti jomis naudotis. Bet prieš pradedant kurti reklamą, reikia apsispręsti, kokie iš tikrųjų yra Jūsų tikslai. Tarkime, mes ketiname parduoti SEO paslaugas mažoms įmonėms, kurios naudojasi Facebook reklama, mūsų tikslas yra parduoti SEO paslaugas naujiems klientams. Pirmiausia mes turime žinoti savo tikslinę auditoriją, čia mums taip pat padės Facebook, leisdamas atrinkti žmones pagal jų pomėgius ir interesus. Taigi turime tikslinę auditoriją, kurią ir vadinsime smulkiuoju verslu. Dešimtys milijonų žmonių patenka į smulkaus verslo auditoriją, todėl jūs galbūt norėsite susiaurinti. Pagalvokite apie tai, kas šie žmonės, kas yra jūsų tikslinis pirkėjas, ką iš tikrųjų jie galvoja apie tai, kas jiem rūpi.

 Toliau Jums reikia apsispręsti, kokią reklamą ketinate naudoti. Galimi du skirtingi variantai. Pradėkime nuo „marketplace“ skelbimų. Jūsų reklama susidės iš mažo 50 x 50 paveikslėlio ir maždaug 135 simbolių. Jūs galite sugalvoti įvairių reklamos kopijų, dirbti su suinteresuotomis šalimis per savo organizaciją, kad galėtumėte paskelbti savo reklamą.

Tačiau, jei Jūs ketinate naudoti „premium“ reklamą, Jūs jau turite rėmėjų istoriją, kurios dėka Jūsų paskelbtas pranešimas Jūsų įmonės facebook puslapyje bus matomas daugybei žmonių.

Priklausomai nuo to, kiek reklamuojatės ir nuo Jūsų biudžeto, Jūsų reklama gali būti matoma mažiausiai dvi dienas. Be abejo Jūs galite savo reklamą rodyti ir savaitę ar dvi, tačiau ilgainiui Jūsų reklamos efektyvumas mažėja ir ateina metas ją išjungti, kadangi žmonės ją jau pamatė. Todėl svarbu nuolat analizuoti ir testuoti, kad žinotumėte, kada seną reklamą išjungti ir kurti naują.

Patarimas visiems, kas pradeda dirbti su Facebook reklama: Jūs galite išbandyti nesudėtingą „marketplace“ skelbimų kūrimą naudodami savo kreditinę kortelę. Nemažai atvejų Facebook pats pasiūlo šiek tiek pinigų. Išbandykite šį reklamavimosi būdą ir pamatysite, kaip tai paveiks Jūsų verslą. Mes sakome, kad mums patinka!