socialines

Facebook vadovybė delsia su nauja reklamos kampanija

Nors ir didžiausio socialinio tinklo Facebook vadovas Mark’as Zuckerberg’as nenoriai atsakinėja į klausimus apie jų naują projektą „$1 million video ads“, dabar jau tik laiko klausimas, kada šios reklamos pasirodys mūsų kasdien lankomoje internetinėje erdvėje. Ir ar tai mums patiks.

Kita vertus, panašu, kad Facebook žada rizikuoti, ir nekreipti dėmesio į mūsų nuomonę – tačiau šiuo atveju, tai nėra iš pradžių nepopuliarios Timeline įvedimas ar kitų naujovių diegimas. Naujoji „$1 million video ads“ programa skamba itin nemaloniai mums, vartotojams – tai 15 sekundžių reklama, kurią mums teks peržiūrėti naudojantis Facebook socialiniu tinklu. Reklamos atsiras mūsų Timeline erdvėje ir kitose vietose, kitaip tariant, reklama taps neišvengiama.

Kol Facebook vartotojai gali reikšti savo nepasitenkinimą apie artėjantį ir neišvengiamą pasikeitimą, reklamos agentūros bei produktų atstovai gali trinti rankas – dabar kiekviena reklamos kampanija galės būti atlikta ir turint ne itin didelį biudžetą, o jos tikslinė žinutė tikrai pasieks vartotojus. Facebook siūlo tai, ką gali pasiūlyti televizija didžiausių renginių metu – tada rodomos reklamos pasiekia maksimalius vartotojų kiekius. Įsivaizduokite, kad vieno populiariausių JAV sporto renginio amerikietiško futbolo didžiosios taurės finalo metu rodomas reklamas pamato daugiau kaip 300 milijonų žmonių. Facebook tokį žmonių kiekį gali pasiekti kiekvieną dieną, nes būtent tiek vartotojų naudojasi šiuo socialiniu tinklu kasdien.

Dar įspūdingiau skamba tai, kad kiekvieną reklamą galima sustabdyti, sumažinti ar padidinti jos matomumą, o ką jau kalbėti apie tai, kad galima gauti tikslią informaciją, kaip, ką ir kokiu būdu pasiekė reklamos žinutė. Tokių pasirinkimų TV tikrai negali pasiūlyti, tad galima teigti, kad Facebook nauja reklamos forma gasdina ne tik vartotojus, tačiau ir TV transliuotojus, kurių patrauklumas gali kristi.

Taip, Facebook rizikuoja netekti vartotojų, tačiau ar įsivaizduojate, kokius pinigus galima uždirbti, jei tai taps pačia moderniausia ir patikimiausia reklamos forma, pasiekiančia didžiausią vartotojų skaičių? Tai turėtų pakeisti ne tik reklamos socialiniuose tinkluose formatą ir suvokimą, tačiau net ir vieną populiariausių kasdien naudojamų produktų – TV naudojimą.