Naujai užsiregistravusiam vartotojui, pradedančiam darbą su Google Adwords reklama, reikėtų žinoti keletą dalykų, kokius paskyros nustatymus rinktis bei kaip naudotis pačia Adwords paskyra. Todėl svarbu susipažinti su pagrindiniais Adwords paskyros nustatymais bei pačios paskyros skiltimis.
AdWords paskyros nustatymai
Norint tapti nauju AdWords reklamos naudotoju, pirma reikia susikurti AdWords paskyrą. Kuriant ją, galite gauti rekomendaciją naudotis AdWords Express. Kaip žinoti, kas Jums geriau tinka: AdWords Express ar įprasta AdWords paskyra? Prieš pasirenkant vieną ar kitą variantą, Jums reikėtų įsivertinti, kiek laiko galėsite skirti savo paskyros priežiūrai.
AdWords Express yra greitesnis ir paprastesni būdas reklamuoti savo svetainę. Priešingai nei įprasta AdWords paskyra, AdWords Express rūpinsis Jūsų skelbimais, todėl galėsite daugiau laiko skirti savo verslo vystymui. Tačiau Jei norite patys kontroliuoti savo kampanijų veikimą, Jums tinkamesnis variantas yra įprasta AdWords paskyra.
Pasirinkus AdWords Express arba įprastą AdWords paskyrą, Jums reikės suvesti prašomą informaciją. Svarbu žinoti, kad Jūs ateityje negalėsite redaguoti pasirinktos atsiskaitymo už reklamą valiutos bei laiko zonos. Todėl būkite atidūs, rinkdamiesi šią informaciją. Jei atsirastų poreikis keisti šiuos nustatymus – Jums tektų kurti naują paskyrą ir vėl pradėti viską nuo pradžių.

Pagrindinės Google AdWords paskyros skiltys
Jau turite AdWords paskyrą? Tuomet pats laikas išsiaiškinti, kaip ja naudotis. Patekę į paskyrą, pagrindinėje meniu juostoje rasite tokias skiltis kaip Apžiūra (Overview), Rekomendacijos (Recommendations) bei Kampanijos (Campaigns) su pasirinkimais patekti į vidinius kampanijos lygmenis bei jų nustatymus.
Skiltis Apžiūra (Overview) Jums bus labai naudinga, norint greitai ir aiškiai gauti svarbiausią informaciją apie savo kampanijų rezultatus. Apsilankę šioje skiltyje matysit grafiškai pateiktus savo reklamos sugeneruoto srauto, reklamos parodymų, mokesčio už paspaudimus bei bendrų išlaidų pokyčius. Taip pat Jums bus pateikta didžiausių statistikos pokyčių informacija, kuri padės lengvai identifikuoti kilusias problemas, paklausos ar konkurencijos pakitimus. Be to, Jums bus pateiktos populiariausios paieškos, dažniausiai rodomi skelbimai, nurodytas laikas, kuomet Jūsų potencialūs vartotojai yra aktyviausi bei panaši susijusi informacija.
Kita skiltis, kuri taip pat jums gali suteikti naudingos informacijos, yra Rekomendacijos (Recommendations). Apsilankę čia, Jūs pamatysite savo kampanijų įvertinimą 100% skalėje. Kuo mažesnis procentas, tuo daugiau pakeitimų galite atlikti, norint pagerinti rezultatus. Po bendro kampanijų įvertinimo gausite konkrečias rekomendacijas, kokius veiksmus reikia atlikti ir ką gausite juos atlikus. Pavyzdžiui, sistema gali identifikuoti, kad Jūs prarandate 20% potencialių klientų paspaudimų dėl per mažo skiriamo biudžeto. Tokiu atveju Jums kartu būtų pateikta informacija, kiek maždaug paspaudimų papildomai galėtumėte sulaukti, jei pasirinktumėte rekomenduojamą biudžetą.
Likusios skiltys (Kampanijos (Campaigns) ir kitos, kreipiančios į vidinius kampanijų lygmenis), yra skirtos techniniam reklamos įgyvendinimui. Jei pirmosiose dviejuose Jūs galėjote analizuoti duomenis bei gauti naudingų patarimų, likusiose Jūs kuriate reklamines kampanijas bei atliekate jų pakeitimus.
(Paspaudus ant Kampanijos (Campaigns), Jūs pateksite į jau sukurtas savo kampanijas arba turėsite galimybę sukurti naują kampaniją, jei dar jų neturite. Po Kampanijų (Campaigns)skiltimi rasite tokius pasirinkimus, kaip: skelbimų grupės, skelbimai, raktiniai žodžiai, nustatymai ir kt. Pasirinkus bet kurią iš šių skilčių, turėsite galimybę koreguoti, pridėti ar pašalinti atitinkamai pasirinktus komponentus.
