google ads pamokos

Google AdWords reklama: 3 pamoka. Kampanijų struktūra.

Jei jau turite savo AdWords paskyrą, esate pasiruošę kurti pirmąją AdWords kampaniją. Tai galite padaryti sekdami žingsnius, pateiktus AdWords paskyroje ir pildydami prašomą informaciją. Tačiau, kad suprastumėte, kaip teisingai tai padaryti,  pirma reikia susipažinti su kampanijų struktūra. Kiekviena paskyra gali turėti kelias kampanijas, kiekviena kampanija – kelias skelbimų grupes, bei kiekviena skelbimų grupė – daugiau nei vieną skelbimą.  Plačiau apžvelkime kiekvieną iš jų.

AdWords kampanijos

Kaip ir  minėjome anksčiau, viena AdWords paskyra gali turėti daugiau nei vieną kampaniją. O tiksliau – vienoje paskyroje gali būti net iki 10 000 kampanijų! Kaip žinoti, kiek kampanijų Jums reikia kurti? Priklauso nuo Jūsų poreikių ir patogumo.

Vienoje paskyroje – itin daug vietos Jūsų kampanijoms! Šaltinis: gfycat.com

 

Kampanijos lygmeniu yra pasirenkama reklamos rodymo vietovė, skiriamas biudžetas bei taikymas pagal kalbas. Pavyzdžiui, jei vienas prekes norite reklamuoti Lietuvoje ir kitas – Latvijoje, Jums teks kurti dvi skirtingas kampanijas – vieną Lietuvai, kitą – Latvijai. Panaši situacija būtų jei Jūsų poreikis būtų pasiekti skirtingomis kalbomis kalbančius žmones. Taip pat Jums prireiks kurti daugiau nei vieną kampaniją jei norėsite griežtai kontroliuoti skiriamą biudžetą pagal reklamuojamas prekes ar paslaugas.

Tačiau yra atvejų, kada galite patys pasirinkti, kiek kampanijų kurti, atsižvelgiant tik į patogumą. Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad Jūs pardavinėjate grindų plyteles ir kartu teikiate plytelių klojimo paslaugą.  Kampanijų rezultatus stebėsite daug patogiau, jei turėsite atskiras kampanijas prekėms bei teikiamai paslaugai.

Skelbimų grupės

Nėra jokio reikalavimo, kuris nurodytų, kiek konkrečiai skelbimų grupių turi būti vienoje kampanijoje. Gali būti kelios,  gali būti kelios dešimtys ar daugiau, tačiau negali viršyti 20 000. Skelbimų grupių skaičius individuliai priklauso nuo reklamuojamos prekės ar paslaugos bei pasirinktų raktinių žodžių. Geriausia jei viena skelbimų grupė būtų skirta vienai prekei ar paslaugai. Pavyzdžiui, jei Jūs nuomojate momentinius fotoaparatus šventėms, Jums turbūt užteks vos kelių skelbimų grupių. Tačiau jei turėtumėte internetinę buitinės technikos parduotuvę – skelbimų grupių gali būti ir keli šimtai. Vienoje skelbimų grupėje reklamuotumėte skalbimo mašinas, kitoje – šaldytuvus, dar kitoje – virykles ir t.t.

flamingai ieško
Viena skelbimų grupė turėtų būti skirta vienai prekei ar paslaugai.
Šaltinis: giphy.com

AdWords skelbimai

Kai jau turite AdWords  kampaniją ir skelbimų grupę su raktiniais žodžiais, Jums telieka sukurti tekstinius skelbimus. Vienoje skelbimų grupėje gali būti iki 50 skelbimų, tačiau vienu metu aktyvių skelbimų Jums užteks vos kelių. Remiantis geriausiomis Google praktikomis, rekomenduojama skelbimų grupėje turėti daugiau nei vieną teksto skelbimą, nes tuomet padidėja tikimybė laimėti skelbimų aukcioną.

Kaip sukurti efektyvius teksto skelbimus – skaitykite kitoje pamokoje.