Google AdWords tekstiniai skelbimai susideda iš dviejų antraščių, aprašymo, rodomos URL nuorodos ir nukreipimo URL nuorodos. Pirmoje ir antroje antraštėje Jūs galėsite įrašyti po 30 simbolių, įskaitant tarpus, aprašyme – 80 simbolių su tarpais. Todėl vietos kūrybai tikrai neturėsite daug. Kaip žinoti, kokią informaciją pateikti skelbimuose? Skaitykite toliau ir gaukite rekomendacijų, remiantis Geriausiomis Google praktikomis.
1. Įsivaizduokite, kad prekės ar paslaugos ieškote Jūs.
Prieš kuriant tekstinį skelbimą pabandykite įsivaizduoti, kas svarbiausia Jūsų potencialiems klientams, kodėl jie turėtų rinktis būtent Jūsų teikiamas prekes ar paslaugas. Įsigilinę į kliento poreikius bei prioritetus, apsibrėžkite pagrindinius privalumus, kurie daro didžiausią įtaką kliento apsisprendimo procese. Taip pat nepamirškite, kad žmonės naudodamiesi Google paieška, ieško atsakymų. Todėl stenkitės įsivaizduoti, kokie klausimai kyla Jūsų potencialiems klientams ir atsakymus pateikite savo skelbimuose.
![vaizduote](https://seohelis.lt/blogas/wp-content/uploads/2018/07/source.gif)
2. Kurkite skelbimo tekstą, kuris atitiktų raktinį žodį.
Žmogus ieškodamas prekės ar paslaugos Google paieškoje tikėsis paieškos rezultatuose rasti pasiūlymus, kuo labiau atitinkančius jo paiešką. Todėl stenkitės, kad Jūsų skelbimo tekstas atitiktų raktinį žodį. Paiešką atitinkantis skelbimas turės daug didesnę tikimybę, kad žmogus pasirinks paspausti būtent ant jo.
3. Sukurkite kelias teksto skelbimų versijas.
Remiantis geriausiomis Google praktikomis yra rekomenduojama sukurti daugiau nei vieną skelbimą vienoje skelbimų grupėje. Naudojant kelias skelbimo versijas turėsite daugiau galimybių laimėti skelbimų aukcione. Be to, galėsite lygintis skirtingų skelbimų statistiką ir taip identifikuoti, kokie paminėti prekės ar paslaugos privalumai potencialiems klientams yra svarbiausi, kas labiau skatina paspausti.
4. Įtraukite raginimą veikti – call to action.
Nesuklysite, jei į skelbimo tekstą įtrauksite raginimą veikti. Pateikdami pagrindinę prekės ar paslaugos informaciją, paminėdami savo pranašumus, nurodykite, ką reklamos gavėjas turi daryti toliau. Kvieskite savo potencialius klientus apsilankyti parduotuvėje, apsipirkti, susisiekti, užpildyti užklausą, registruotis ir kt.
![mygtukas](https://seohelis.lt/blogas/wp-content/uploads/2018/07/history-eraser-button-ren-and-stimpy-cartoon.gif)
5. Paisykite Google reklamavimo politikos reikalavimų.
Google reklamavimo politika – tai gairės kurių reikia laikytis norint reklamuotis Google reklamos tinkle. Politikos nuostatas pažeidžiantys skelbimai negalės būti rodomi. Dažniau pasitaikantys Google reklamavimo politikos pažeidimai yra šie:
-
- Šauktukų naudojimas. Skelbime gali būti naudojamas tik vienas šauktukas. Antraštėse šauktukų naudoti yra draudžiama.
- Simbolių naudojimas. Skelbimo tekste negali būti naudojami specialūs simboliai (pvz.: ↗�►⁞®), per daug simbolių, pasikartojančių simbolių vienoje vietoje (pvz.: ??, $$, &%, …)
- Didžiųjų raidžių naudojimas. Skelbimai bus nepatvirtinti, jei tekstą rašysite didžiosiomis raidėmis.
- Pasikartojantis tekstas. Taip pat venkite pasikartojančio teksto, pvz.: akcija, akcija, akcija.