Dažnai susilaukiame susidomėjusių klientų klausimų, kaip tapti sėkmingais socialiniuose tinkluose ir kaip juose formuoti įmonės įvaizdį, kitaip tariant, kokią taktiką pasirinkti?
Visų pirma, reiktų apsibrėžti, kuriuo keliu norite eiti, o jei nežinote, keletas pasiūlymų Jums iš Cocos:
- Teigiamų jausmų ir emocijų skatinimas
- Asmeniški sugretinimai ir atviras bendravimas
- Veiklos viešinimas ir įdomi informacija
Pasirinkti nėra jau taip ir sunku, kai galite sugretinti savo paslaugas ar prekes bent su vienu iš šių variantų, o jei vis dar neapsisprendėte – kimbame į detalesnius aprašymus!
Jausmai ir emocijos – tai kas „veža“ žmones!
Tik pažvelkite į sporto avalynės ir aprangos gamintoją Nike. „Just do it“ – tai šios įmonės šūkis, kurį jie perkėlė ir į socialinių tinklų erdves, o čia dalindamiesi nuotraukomis su motyvaciją skatinančiomis citatomis susilaukia didelio pasisekimo. Energetinis gėrimas Red Bull nėra skystis, kurį turėtų gerti sportininkai, tačiau „bulio“ komanda sugalvojo pasirinkti ekstremalias sporto šakas, kuriems negalioja jokios taisyklės. Įmonės Facebook „siena“ mirga nuo įvairiausių nuotraukų su nutrūktgalviais dviratininkais ar jėgos aitvarų profesionalais. Sakysite tai neveikia? Ar konkurentai Monster energetinis gėrimas pasirinktų panašią taktiką, jei ji būtų neveiksminga? Kokia situacija Lietuvoje? Suveskite daugumos garsiausių prekinių ženklų pavadinimus socialinės medijos kanaluose ir ką pamatysite? Dauguma nė nesinaudoja socialiniais tinklais, todėl tai jūsų proga sužibėti. Nelaukite!
Būk atviras ir laimėsi
Ir mes tikrai nesakome, kad turite paskelbti savo paslaptingųjų receptų sudėtis ar nuodėmes, kurias padarėte dar mokykloje. Bet būdami šmaikštūs ir bendraudami su savo klientais taip, kaip su gerais draugais, greitai sukursite nenutraukiamus ryšius, o socialinio tinklapio priežiūra taps malonumu. Nesukite galvos dėl sudėtingų tekstų ar statistinių duomenų – jei Jūsų produktas yra orientuotas į jaunimą ar jaunatviškus žmones, pats laikas pasitelkti originalumą ir sąmojį – taip suformuosite savo prekinį ženklą. Jei galvojate, kad socialiniai tinklapiai per menka jėga formuoti prekinį ženklą – pažvelkite į Oreo kampaniją.
O ką darai Tu?
Taip, pirmi du pasirinkimai atrodo viliojantys ir gana nesunkiai įgyvendinami, tačiau, ką daryti, jei mano įmonė užsiima „rimta“ veikla, t. y. nepalieka daug vietos improvizacijai? Mes net neabejojame, kad Jūsų darbas taip pat gali būti įdomus – pasakokite specifinius nutikimus, kurie jums nutinka darbo metu, išmėginkite labdaros akcijas ar fotografuokite neįtikėtinus vaizdelius komandiruočių metu – nėra neįdomių įmonių ir jų veiklų, yra tik ribota fantazija. Nebūkite riboti ir laimėkite sekėjų simpatijas!