instagram

Kaip Instagram panaudoti reklamos tikslams?

Instagram yra viena iš populiariausių pasaulyje nuotraukų dalijimosi socialinių erdvių (ne be reikalo Facebook už Instagram paklojo 1 mlrd. dolerių), kurioje savo vietą randa ne tik žmonės, tačiau ir prekiniai ženklai. Lietuvoje reta įmonė naudojasi Instagram privalumais (o jų atsirado dar daugiau įdiegus video talpinimo galimybę), bet tai nereiškia, kad pamėginti neverta – štai keletas patarimų, kodėl Jūsų įmonė turėtų turėti Instagram profilį ir kaip jį sėkmingai panaudoti:

  1. Nusistatykite aiškų laiką, kada ir ką „post’inti“ – taip Jūsų sekėjai pripras prie Jūsų turinio ir jo lauks jiems įprastu laiku.
  2. Instagram negali pasiūlyti aukščiausios raiškos nuotraukų galimybės, todėl tai dar labiau verčia atkreipti dėmesį į nuotraukų kokybę – pasistenkite atlikti kaip įmanoma geresnes nuotraukas ir pritaikyti joms tinkančius filtrus.
  3. Reaguokite į sekėjus, t. y. sekite jų turinį ir komentuokite, taip pritrauksite dar daugiau sekėjų.
  4. Integruokite Instagram į kitus socialinius tinklus, ką padaryti naudojant „hashtag’us“ yra daugiau nei paprasta – juos palaiko Facebook, Twitter, Pinterest ir Flickr.
  5. Jei dar nenusprendėte, kada kelsitės į Instagram tinklą – susikurkite paskyrą norimu vardu, kol jis dar nėra užimtas.
  6. Sekite savo konkurentus ar kolegas, stenkitės pasisemti, kaip įmanoma daugiau sėkmingų ir ne pavyzdžių, kaip išnaudoti Instagram profilius.
  7. Būkite matomi. Sukelkite diskusijas, meskite iššūkius oponentams ar skelbkite konkursus – viskas Jūsų pačių rankose!

Abejojate ar Instagram yra tinkama erdvė Jūsų prekinio ženklo populiarinimui? Štai keletas faktų, kodėl greitai apsigalvosite:

  • Instagram naudojasi daugiau kaip 15 mln. vartotojų.
  • Socialinė medija jau nebėra tik paaugliškas laisvalaikio leidimo būdas – 2004 metais ji buvo populiari tarp studentų, 2010 metais socialinės medijos vartotojo amžiaus vidurkis šoktelėjo iki 38 metų.
  • Vartotojai dievina vaizdo medžiagą – tai foto ir video turinys, kuris dominuoja Instagram erdvėje.
  • Nuotraukos ir vaizdo medžiaga puikiai tinka produktų pristatymams ir trumpoms istorijoms pasakoti – nebijokite būti originalūs ir pasieksite savo vartotoją jam patinkančiu būdu.