socialinės medijos

Kaip keisis rinkodara socialinėje medijoje šiais metais?

Daug vaizdo. Daug daugiau vaizdo.

Įrašai su paveikslėliais ar nuotraukomis gauna daugiau nei 53% like paspaudimų, 104% daugiau komentarų ir 84% peržiūrų (Kissmetrics duomenys). Augantys socialiniai tinklai Pinterest bei Tumblr rodo, kad kuo toliau, tuo labiau madas diktuos vaizdinė medžiaga ir tam reikia ruoštis. Kodėl verta į savo svetainę įtraukti ir vaizdo įrašų, galite skaityti čia.

Socialinė medija – ne pardavimo įrankis.

Žmonės mėgsta pirkti, tačiau jie negali pakęsti, kai jiems tai liepiama. Įmonės ir prekiniai ženklai pasisekimu socialinėje erdvėje laiko ne padidėjusius pardavimus, o sustiprėjusį įvaizdį bei vartotojo prisirišimą prie jo. Socialinė erdvė – puikus būdas skelbti konkursus, nuolaidas ir kitą įdomią informaciją, kuri jus paverčia patraukliais.

LinkedIn turėtų tapti svarbiausiu naujienų šaltiniu.

Įsivaizduokite, jei daugiau nei šimtą milijonų vartotojų turintis socialinis tinklas taptų vieta, kur straipsnius rašo ir informacija dalijasi tokie filantropai kaip Bill Gates ar Richard Branson. LinkedIn turėtų tapti viena pagrindinių vietų, kur galima rasti pačią vertingiausią informaciją. Ko gero šiandien būtų jau pats laikas pasirūpinti savo profilio išvaizda ir informatyvumu.

Turinys tampa vis svarbesnis.

Paprastos žinutės ir klausimai nebeveiks. Atėjo laikas išmokti megzti kokybišką ryšį su vartotoju. Trumpi video, infogramos ir kiti sprendimai turi tapti jūsų „arkliuku“. Prieš skelbdami bet kokią informaciją, paklauskite savęs – „ar tai turinys, kuriuo verta dalintis?“. Pasižiūrėkite į tuos fanus bei sekėjus, kuriuos turite dabar, o ne įsivaizduokite tuos, kuriuos norite pritraukti. Persistengdami dėl naujų sekėjų, galite nuvilti dabartinius fanus ir tokiu atveju pralaimėti dvejuose frontuose.

 

Socialinė medija bręsta.

Socialinės medijos erdvė jau nebėra naujiena – tačiau kaip joje elgtis, vis dar nėra tikslių taisyklių. Viena aišku – tai vieta, kur laimi tas, kurio nevaržo jokios sienos.

 

Socialinės medijos kampanijos nebus nemokamos.

Tenka daryti prielaidą, kad sėkmingiausios reklamos kampanijos socialinėje medijoje bus mokamos. Ko gero čia laimėtojas taps tas, kuris sugebės efektyviausiai panaudoti mokamus/nemokamus būdus pasiekti auditoriją.

 

Naujos sėkmės formulės.

Praėję metai žinomi, kaip „Top10 metai“. Taip jie vadinami dėl didelio vartotojų srauto, kurį sugeneruoja būtent tokio tipo turinys. Šiais metais turėtų atsirasti naujos mados ir sėkmės formulės, prie kurių atsiradimo galite prisidėti ir jūs.

 

Google+ pradės rodyti dantis.

Google pradėjo jungti savo produktus – praėjusiais metais įdiegė Google+ komentarus Youtube kanale. Tokiu būdu kurdami bendrą visumą, Google kuria bendruomenę, kuriai anksčiau ar vėliau, ko gero, priklausysite ir jūs.