error

Kaip nesusimauti socialinėje medijoje?

Socialinėje medijoje galima ne tik daug pasiekti, stiprinant prekinį ženklą, tačiau ir skaudžiai nusvilti. Vakar JAV ir visam pasauliui minint rugsėjo 11-osios įvykius, viena garsiausių pasaulio telekomunikacijos bendrovių AT&T savo sekėjams pasiūlė „neskanią“ socialinę žinutę:

twitter

Atsakymai į ją buvo ne tokie, kokių buvo tikėtąsi.

Ir AT&T į juos bent jau sureagavo:

 reakcija

Iš šio pavyzdžio matome, kaip greitai galima susigriauti ilgai statytą reputaciją, atliekant vieną neapskaičiuotą žingsnį. Kaip to išvengti?

Visų pirma, žmonės socialiniais tinklais naudojasi todėl, kad jie yra nemokami. Kaip galvojate, kodėl Facebook taip ilgai atidėlioja savo video reklamų projektą? Prekiniams ženklams reikia rasti būdų, kaip paskyrose išvengti produktų „kišimo“ klientams, kad šie nesijaustų išnaudojami ir neatsisakytų naujienų srauto prenumeratos. Čia susiduriama su viena problema – jei jau Facebook ar kituose socialiniuose tinkluose patariama vengti nesusijusios informacijos su prekiniu ženklu platinimo, tačiau nepatartina ir pernelyg siūlyti sekėjams savo produktų, ką tada juose skelbti?

Atsakymas gana paprastas – reikia atrasti „savąjį“ stilių, t. y. būti originaliais, skatinančiais bendravimą ir atskleisti savo įmonės ar produkto „žmogiškąją“ pusę. Juk to žmonėms ir reikia – pamatyti užkulisius, vidinę virtuvę, kurioje ruošiami jų pamėgti produktai ar gimsta unikalios idėjos, dėl kurių žmonės jus mėgsta.

Grįžtant AT&T situacijos, reiktų pastebėti, kad nebūtina vengti skaudžios ar aktualios temos. BET. Bet jokiu būdu nemėginkite iš to pasipelnyti – didelė tikimybė, kad pralaimėsite. Prarasdami savo sekėjų simpatijas. Žinoma, jei jau taip nutiko, kad jūsų naujiena tapo nesėkme ir sukėlė nepasitenkinimą, BŪTINA atsiprašyti ir išlikti oriais. Tik tada galite tikėtis, kad būsite suprasti ir jums bus atleista.