analytics

Kodėl SEO?

Kartais viską suprasti daug paprasčiau matant skaičiukus – todėl SEO Helis jums siūlo akimis permesti faktus, dėl kurių SEO pasirinkti tikrai verta.

  • Turinio marketingas yra jėga. Pasitelkdamos blog‘o turinį, įmonės vidutiniškai padidina svetainės lankomumą net 2000 %.
  • 70% paieškos lauke paspaudžiamų nuorodų yra organinės.
  • 70-80% vartotojų ignoruoja mokamas nuorodas, pasirinkdami organinius paieškos rezultatus.
  • 75% vartotojų neapsilanko antrajame paieškos puslapyje.
  • Net 94% vartotojų pasitiki prekiniais ženklais, kurie yra stiprūs socialiniuose tinkluose ir organinėje paieškoje.
  • Paieškos varikliai, socialinė medija ir elektronio pašto paslaugos – tai trys pagrindinės vartotojų veiklos internete.
  • Įmonės, kurios naudoja blog‘ą turi net 434% daugiau indeksuotų puslapių. Žinote prie ko tai veda? O gi prie geresnių Google vertinimų.
  • Net trys ketvirtadaliai verslo atstovų teigia, kad blog’ai yra svarbį jų įmonės veiklos dalis.
  • Tyrimai rodo, kad paieškos varikliai yra neabejotinai pagrindinis kelias į įmonės tinklapius, antroje vietoje paliekantys socialinę mediją. Net 300% persvara. Įspūdinga, ar ne?
  • SEO pagalba pritrauktų potencialų klientų perkamoji tikimybė yra net 14,6%, kai įprasti reklamos būdai (skrajutės, el. laiškai ir kitos priemonės) teturi 1,7% sėkmingo pardavimo tikimybę.
  • Google duomenys rodo, kad 18% paspaudimų tenka pirmąjai organinės paieškos pozicijai, 10% – antrąjai ir 7% trečiąjai pozicijai.
  •  Google valdo daugiau kaip tris trečdalius internetinės paieškos variklių rinkos.
  • 93% interneto vartotojų paieškos variklius įvardija, kaip savo pirmuosius žingsnius internete.
  • Paieškos variklių vertė dar 2010 metais buvo verta 16 milijardų JAV dolerių – kiek dabar? Mes spėjame, kad bent dešimt kartų daugiau.