Kurie dizaino dinozaurai mirs šiais metais?

Svetainių dizainas – vienas iš esminių faktorių vartotojams įvertinant įmonę ir jos įvaizdį. Kokios tendencijos pastebimos dizaino rinkoje, ko reiktų atsisakyti, kad išventumėte neigiamos vartotojų patirties ir žinoma, prastesnių lankomumo ir raktažodžių pozicijų rezultatų?

Nereikalingi objektai

Viena didžiausių dizaino ir vartotojų patirties tobulinimo „nuodėmių“ – tinklalapio objektai, kurie nėra reikalingi vartotojams. Pagalvokite, ar jūsų svetainės dizainas ir vartotojų patirtis tikrai geresnė dėl nereikalingos „Galerijos“ skiltis? O kaip dėl nesibaigiančio teksto?

Flash’as

Flash įžangos, vos atidarius tinklalapį jau nebėra jokia naujiena. Kaip ir nenaujiena tai, kad toks tinklalapis „užkraunamas“ lėtai, nėra pasiekiamas Apple produktais ir nemėgstamas Google. Ar dar reikia argumentų?

Nuotraukų „karuselė“

Dar vienas dažnai tinklalapiuose aptinkamas sprendimas – nuotraukų „slider’is“ pradiniame puslapyje. Kur kas geresnis sprendimas – trumpas ir švarus pristatomasis video įrašas (kaip tai padarė Kickstarter). Video įrašai didina praleisto laiko jūsų tinklalapyje vidurkį ir leidžia atsiskleisti originaliai bei būti pastebėtais. Apie tai daugiau galite skaityti šiame įraše.

Šabloninės nuotraukos

Kad ir kokios puikios bebūtų, pirktos „Stock“ nuotraukos niekada neatstos originalių, jūsų pačių padarytų nuotraukų. Pasidarykite komandos nuotrauką, dėl kurių jūsų svetainės dizainas tik pagerės ir priartins jūsų svetainę arčiau vartotojų. Dar geriau – laimingų klientų šypsenos!

Automatiškai įsijungiantys video klipai

Ko gero nereikia nė pasakoti, kaip vartotojus erzina automatiškai ir garsiai įsijungiantys vaizdo klipai, esantys tinklalapiuose. Tokie WEB dizaino sprendimai gali išgąsdinti vartotojus sėdinčius prie kompiuterio su ausinėmis, arba kolegas, jei ausinių lizdas laisvas. Nuo 2018 metų tuo pasirūpino Google Chrome: jei norite, kad video įrašas įsijungtų automatiškai, jis turi būti be garso arba „nutildytas“.

Automatiškai iššokantys langai

Mobiliojoje eroje šiuo metu vis dar egzistuoja pernelyg daug tinklalapių, kuriuose veikia iššokantys puslapiai (svetainių dizaino košmaras – pop-up’ai). Dažniausiai sutinkamos „iššokančios“ el. laiško rašymo formos ir video klipai, kurie siaubingai erzina vartotojus, o mobiliųjų prietaisų vartotojams šios funkcijos yra nepasiekiamos. Tad kam jos reikalingos??

„Hello World“ įrašas jūsų blog’e

Jei naudojate WordPress turinio valdymo sistemą, pasirūpinkite, kad iš blog’o skilties būtų pašalintas „Hello World“ įrašas. WordPress TVS naudojantiems konkurentams ar vartotojams sukelsite juoko bangą, jei paliksite šį automatiškai sugeneruotą blog’o įrašą, o kitiems vartotojams atrodysite paprasčiausiai nerimtai.

Šoninė juosta

Gerai pagalvokite, ar tinklalapiui tikrai būtina šoninė meniu juosta. Šoninės juostos išmaniųjų įrenginių vartotojams yra atkuriamos nekokybiškai (nebent naudojate responsive tinklalapio versiją), o jose pateikiama informacija ne visada reikalinga. Jei jums tikrai reikalinga šoninė juosta pasitarkite su dizaino specialistu ar už svetainės dizainą atsakingu komandos nariu, tam kad sukurtumėte išskirtinį sprendimą.

Svetainės, kurios prasideda trumpiniu „m.“

Mobilusis internetas miršta. Tiksliau tariant, miršta mobiliosios internetinių svetainių versijos, kurias į dizainą protingai investuojančios įmonės keičia į responsive svetainių versijas. T.y. tinklalapiai, kurie yra pasiekiami tiek mobiliųjų įrenginių vartotojams, tiek įprastiems interneto vartotojams. Šiomis dienomis atsiranda ir dar vienas variantas – tai AMP puslapiai, kurie skirti turiniui pasiekti dar greičiau.