google naujienos

Mokama reklama: Yahoo/Bing rodo augimą, tačiau Google vis dar pirmauja

Sveiki, atlikę daug tyrimų ir pasinaudoję viešai prienamais duomenimis apie Google bei Yahoo Bing paieškos variklių panaudojimo ir mokamos reklamos rodikliais bei straipsniais, kuriuose aprašomi galimi pokyčiai ir ateities prognozės, pristatome savo išvadas apie šias paieškos sistemas ir tikimės, jog tai jums padės!

Antroje šių metų pusėje, click share rodiklis Yagoo Bing sistemoje išaugo iki beveik 22 procentų ir toliau nenustoja augti. Google tuo tarpu nukrito iki 78 procentų, tačiau vis dar ryškiai ir užtikrintai pirmauja.

Galima daryti išvadą, jog Yahoo Bing click share rodiklis turėtų ir toliau augti, o Google kristi, žinoma, išlieka klausimas, iki kiek ir kiek tai laiko tęsis. Kita vertus, nors iš pirmo žvilgsnio Google rodiklis krito, ne viskas matuojama tik pagal click share prizmę, nes jei pažiūrėtumėme tarkime į click traffic rodiklius, Google tiesiog laimi į vienus vartus.

Google click traffic rodikliai Bing lenkė daugiau nei septynių procentų augimu, todėl tai rodo, jog Yahoo Bing tikrai dar nėra labai rimta konkurentė Google paieškai, kita vertus, reklamos išleistos Yahoo Bing‘ui išaugo dešimčia procentų, tuo tarpu Google galėjo pasigirti tik septynių procentų augimu.

 Paskutiniuoju metu vis daugiau internetinio marketingo specialistų pastebi, jog Bing paieškoje gaunama vis labiau augantį click volume rodiklį, o tai vėl gi yra išties gera naujiena visiems, kas atlieka mokamos reklamos kampanijas Bing paieškos sistemoje. Tai, jog vis daugiau ir daugiau kokybiško srauto sulaukia Yahoo/Bing, verčia internetinio marketingo specialistus investuoti didesnius resursus į vis labiau augantį paieškos variklį, nes jame dar tikrai nėra išspausta nė pusės tiek, kiek įmanoma. Taigi tai gali būti jūsų šansas ir puiki galimybė išmėginti savo paties jėgas!

Yahoo/Bing rodikliai auga jau beveik du metus, kiekvieną ketvirtį vis labiau, todėl visa tai verčia manyti, jog šis paieškos variklis taps dar labiau svarbesnis internetinės reklamos rinkai, taigi iš tiesų verta apsvarstyti ar neverta dar daugiau investicijų skirti šiam tikrai daug žadančiam paieškos varikliui.