google ads

Nauja AdWords sąsaja – privalumai ir trūkumai

Atėjo laikas pripažinti – nauja Google Ads (AdWords) sąsaja jau čia! Nuo oficialaus Google pranešimo 2016 m. kovo 28 d. praėjo jau daugiau nei 2 metai. Tačiau didelė dalis besinaudojančiųjų Google Ads (AdWords) vis dar vengia visus darbus perkelti į naują sąsają. Juk sunku keisti įpročius… Juolab kad AdWords istorija siekia beveik 18 metų (sistemos live versija paleista 2000 m. spalį).

Neseniai Google oficialiai pranešė, kad per 2018 m. visi vartotojai bus perkelti į naujo dizaino Google Ads (AdWords). Tai reiškia, kad greitai nebeturėsime to dažnai viliojančio mygtuko Return to previous AdWords. Kokie pasikeitimai mūsų laukia ir kaip šį perversmą galime padaryti kuo lengvesniu?

Naujo dizaino privalumai

Patogi apžvalga

Pagrindinis apžvalgos langas – puikus būdas greitai gauti susistemintų įžvalgų apie kampanijų našumą. Viską supaprastina patogus informacijos pateikimas pagal didžiausius pokyčius, kampanijas, raktinius žodžius, paieškų užklausas, skelbimus ir kt. Naudotis šia funkcija labai padeda interaktyvios diagramos. Tikrai verta paminėti tokias naujoves kaip:

  • skelbimų rodymo laiko schema (angl. heatmap) – patogu įvertinti konkrečios dienos ir valandos skelbimų rodymo intensyvumą,
  • paieškos užklausų ir jose naudojamų žodžių schema (angl. word map) – naudinga generuojant naujų ir neigiamų raktinių žodžių idėjas,
  • aukciono įžvalgų diagrama – vaizdžiai pateikiama tame pačiame Google aukcione dalyvaujančių pozicija.

Prioritetas skambučio plėtiniui

Nauja sąsaja suteikia galimybę pažangiai koreguoti kainų pasiūlymus (angl. bid adjustments). Svarbu pabrėžti, kad nuo šiol galima taikyti didesnį kainos pasiūlymą skambučio plėtiniui. Tai svarbu norint, kad skelbimas kuo dažniau būtų rodomas su tel. numeriu, t. y. skambučio plėtiniui būtų suteikiamas didesnis prioritetas nei kitiems plėtiniams.

Dėmesys specialiems pasiūlymams

Reklamos plėtinių naudojimas (angl. promotion extensions) buvo vienas iš pirmųjų paskelbtų naujos sąsajos privalumų. Nuo šiol prie tekstinio skelbimo galima papildomai rodyti informaciją apie konkrečią akciją. Dėl to patogiau informuoti potencialius klientus apie Šv. Velykų, Šv. Kalėdų, Šv. Valentino dienos, artėjančių naujų mokslo metų ar kt. nuolaidas bei specialius pasiūlymus.

pasiulymas
Vartotojams gali būti sunku atsilaikyti prieš specialius pasiūlymus
Šaltinis: monkeon.co.uk

Nauji tikslinių auditorijų horizontai

Nuo šiol nauja Google Ads (AdWords) sąsaja suteikia galimybę paieškos skelbimų auditorijos taikymą pagal demografinius rodiklius išplėsti iki šeiminės padėties ir namų ūkio pajamų. Anksčiau paieškos kampanijoms galėjome rinktis taikymą tik pagal amžių ir lytį. Šis atnaujinimas ypač aktualus konkrečioms rinkoms, pavyzdžiui, reklamuojantiems vaikišką produkciją, prabangos prekes ir pan.

Skelbimų istorija

Dar vienas naujo dizaino privalumas – skelbimų variantų istorija (angl. Ad version history). Nuolatiniai pokyčiai versle jau nieko nebestebina. Specialūs pasiūlymai, kainų pokyčiai ir kt. aktualūs pasikeitimai lemia ir poreikį koreguoti paieškos skelbimų tekstus. Anksčiau norėdami atnaujinti skelbimo detales, bet neprarasti konkrečios statistikos, tiesiog kurdavome naujus skelbimus. Dabar, naudodamiesi nauja Google Ads (AdWords) sąsaja, galime koreguoti turimą skelbimą. Sistema automatiškai išsaugo ankstesnio skelbimo statistiką.

Naujo dizaino trūkumai?

Žinoma, pokyčiai dažnai sukelia ir nepasitenkinimą. Kasdien dirbant sistema, kuri beveik nekito 18 metų, visiškas dizaino pasikeitimas gali atrodyti gąsdinantis. Įprasti kasdieniai darbo ritualai, parinkčių juostos išdėstymas ir anksčiau naudoti greitai pasiekiami įrankiai keičiasi. Vieni iš dažniausiai akcentuojamų trūkumų yra:

  • minėtasis pakitęs parinkčių juostos išdėstymas,
  • panaikintas vaizdinių kampanijų planavimo įrankis ir Aspektų (angl. Dimensions) skirtukas,
  • vietoje Atsiliepimų (angl. Review) plėtinio pristatytas Reklamos plėtinys,
  • ypatingai pakitęs raktinių žodžių planavimo įrankio dizainas.
homeris mokosi
Pasikeitus sistemai gali tapti sunku keisti įprastą rutiną
Šaltinis: giphy.com

Pokyčiai dažnai gąsdina, tačiau dėl jų tobulėja ir reklama. Naujas dizainas = naujos galimybės.