Didžiausias ir populiariausias visame pasaulyje vaizdų dalinimosi projektas “Youtube” šią savaitę atnaujino savo tinklapio dizainą, tačiau naujoji išvaizda patinka tikrai ne visiems vartotojams, kurie daug laiko praleidžia šioje svetainėje. Žinoma, tai ne primasis kartas, kai video medžiagos gigantas keičia savo kailį ir, žinoma, tai ne pirmasis kartas, kai vartotojai reiškia savo nepasitenkinimą, tačiau dabar tai vyksta labai aršiai. Taigi, kas gali nepatikti vartotojams naujojoje “Youtube” išvaizdoje?
Visų pirma, naujoji komentarų sistema – ji yra vis labiau panaši į socialinį tinklą, nes prie kiekvieno vartotojo rodoma Google plus profilio nuotrauko, o žinant tai, jog šis socialinis tinklas tikrai nepasižymi savo vartotojų gausa, galite iš anksto spėti, kad nuotraukų čia beveik nėra, taigi visa tai atrodo gana blankiai ir nemaloniai.
Dar labiau išryškinta komentarų “pliusavimo” ar “minusavimo” sistema didina riziką, jog dar daugiau kvailų arba reklaminių komentarų bus iškeliami į top dviejų geriausių komentarų kategoriją, taigi tai tikrai nebus malonu ir vartotojai bus ne itin patenkinti.
Kitas nepatogumas, ko gero yra gana prastai, lyginant su ankstesniu dizainu, atrodo panašių video siūlymo sekcija, iš viršaus perkeltas vaizdo pavadinimas į apačią, pernelyg minimalistiniai simboliai, kurie gali būti sunkiai pastebimi, tačiau, vis dėl to, ko gero, reiktų pripažinti tai, jog prie šios, kaip ir ankstesnių “Youtube” naujovių, kaip kad žvaigždučių reitingavimo į teigiamą ar neigiamą įvertinimą pakeitimas, vartotojai pripras be didesnių nepatogumų. Bet kuriuo atveju, dizainas jei ir keisis, tačiau vėl gi, lygiai taip pat, kaip ir šis, naujasis, tik į dar paprastesnį ar patogesnį vartotojams, kurie be jokių išlygų turės priprasti arba ieškotis kito tinklapio video medžiagos talpinimui ar peržiūroms.