google naujienos

Neįtikėtina – Google pajamos iš reklamos pralenkė JAV spausdintinę žiniasklaidą!

Vienos įtakingiausių pasaulinės interneto rinkos kompanijos „Google“ pajamos iš reklamos per pirmąjį šių metų pusmetį pasiekė net 20,8 mlrd. JAV dolerių. Tačiau įspūdinga suma nėra pats įdomiausias faktas – labiausiai stebina ir šokiruoja tai, jog tai yra daugiau, nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos pajamos per tokį pat laikotarpį. Teigiama, jog per pirmus šešis šių metų mėnesius, galingiausią paieškos internete variklį valdančios, „Google“ pajamos iš reklamos pasiekė 20,8 mlrd. JAV dolerių, o tuo tarpu visos JAV spausdintinės žiniasklaidos – 19,2 mlrd. JAV dolerių.

Kita vertus, reikia pastebėti, jog toks prilyginimas nėra visiškai tikslus ir adekvatus, nes JAV žiniasklaida yra ribojama JAV teritorijos ir tam tikros auditorijos, o tuo tarpu “Google” veikla ir pasiekiamumas nėra ribojami, todėl ši kompanija savo reklamą vykdo tarptautiniu lygmeniu, visame pasaulyje ir jos reklama yra linkusi dar labiau plėstis.

Nors “Google” pajamos galimai atima vis didesnę ir didesnę spausdintinės žiniasklaidos reklamos dalį, kiekvieno reklamos paspaudimo internetinės reklamos rinkoje vertė per trečiąjį ketvirtį, jei lygintumėme su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažėjo net 15 proc. Taigi, kaip būtų galima vertinti šį fenomeną?

Ko gero, galima daryti išvadą, jog vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda neigiamai žvelgti į reklamą, vengti jos, ar vis kritiškiau į ją žvelgti, nesvarbu, kad ji yra vis labiau ir labiau tiesiogiai orientuota į asmeninius kiekvieno žmogaus poreikius ir sugeba pasiekti tik savo tikslinę auditoriją.

Parengta pagal Vokietijos tyrimų bendrovės „Statista“ duomenis.