internetinis marketingas

Padaryk naudingų darbų interneto marketingui vos per valandą. 2 dalis.

Turinio kūrimo gudrybės:

  • Kurkite turinį apie svarbiausius dienos įvykius, kurie domina jus.
  • Darykite savo pažįstamų, dirbančių tam tikrose srityse ir esančių ekspertais jose interviu.
  • Geriau pasistenkite parašyti vieną, tikrai gerą ir kokybiško turinio kupiną straipsnį, nei keturis ar penkis pusėtinos kokybės straipsnius.
  • Atsakykite sau į klausimus, kurie gali kilti apie jūsų atliekamus darbus besidomintiems žmonėms – čia taip pat galite rašyti laisva forma, galite rinktis klausimų – atsakymų formą, kuri dar labiau palengvins jūsų turinio kūrimo procesą.
  • Taip pat instaliuokite Google Alerts įdiegį, tam kad klausimus jums galėtų užduoti jūsų bloge ar forume apsilankantys žmonės, o jūs galėtumėte operatyviai reaguoti į jų pasisakymus bei pareikšti savo nuomonę.
  • Kurkite video blogų turinį, kuris tikrai pritrauks papildomų auditorijų.
  • Galite sukurti kažką unikalaus, juokingo ir sukeliančio gerų emocijų, kuo jūsų bloge ar tinklapyje apsilankę lankytojai tikrai pasidalins su savo draugais bei kolegomis.

Komentarų marketingo gudrybės:

  • Pasistenkite VISADA ir kaip įmanoma kokybiškiau bei greičiau atsakyti į visus komentarus, esančius po jūsų turiniu, reaguokite į visus klausimus ir kitas reakcijas, nes tik tokiu būdu galite sukurti gerus lankytojų ir savo santykius.
  • Sekite kitus blogus bei forumus, ten taip pat dalyvaukite diskusijose, reiškite savo nuomonę, duokite patarimus ir, žinoma, kreipkite visus į savo profilį, kuriame kiekvienas ras nuorodą į jūsų blogą, taigi jei pasirinksite tinkamą taktiką, galite pritraukti sau naudingus lankytojus, būdami kito žmogaus bloge ar erdvėje!

Pasirūpinkite savo įvaizdžiu:

  • Įkelkite aukštos kokybės ir geriausias savo ofiso ar darbovietės nuotraukas, tam, kad sudarytumėte rimtumo ir jaukumo įspūdį bei atrodytumėte lengvai pasiekiami.
  • Nepamirškite pasirūpinti vizitinėmis kortelėmis, kurios jūsų potencialius klientus nukreips į tvarkingus ir sėkmingai veikiančius Google, Facebook ar Twitter profilius.
  • Pasirūpinkite, kad pritrauktumėte vis daugiau ir daugiau blog‘erių, kurie yra gerbiami ir turi gerą statusą, nes bendradarbiaudami su jais taip pat pagerinsite savo, kaip patikimo specialisto, įvaizdį.