Mažmeninkai turi beprotiškai didelį kiekį vertingos informacijos reklamuotojams, pavyzdžiui, kokius produktus žmonės nusipirko arba kokios informacijos apie tam tikras prekes ar paslaugas ieškojo internete ir vieną dieną gali panorėti tą prekę nusipirkti, ypač, jei norimai prekei yra sukurta reklama internete, kurią vartotojas nuolat mato.
Interneto aukscionų gigantas Ebay neseniai paskelbė apie planus pradėti dalintis savo klientų naršymo internete įpročiais su trečiosios šalies reklamuotojais. Ebay seka kitų interneto kompanijų, tokių kaip Google, Amazon ir Facebook pavyzdžiu. Paprastai Ebay savo vartotojų duomenis naudodavo su tikslu padėti augti savo verslui ir skatinti pirkti įvairius produktus iš įvairių pardavėjų savo klientams, kurie jau kartą parodė susidomėjimą panašiomis prekėmis interneto svetainėje.
Pasak eBay vadovo, atsakingo už skaitmeninę rinką Šiaurės Amerikoje Stephen Howard-Zarin, Ebay dabar nori suteikti daugiau galimybių pardavėjams pasiekti savo pirkėjus. Pardavėjai negalės visiškai kontroliuoti Ebay klientų duomenų, bet pats Ebay pardavinės tikslinius reklamos skelbimus įmonėms, kurios nori pasiekti tam tikrą auditoriją.
Stephen Howard-Zarin pripažino, kad Ebay turi didžiulį unikalių duomenų apie jų klientų įpročius šaltinį, kuris praverstų ne vienai kompanijai, užsiimančiai reklama internete ir, kad nepasidalinti jais su reklamuotojais būtų trumparegiška. Taip pat pridūrė, kad vartotojų duomenys nebus sujungti su kitomis žiniasklaidos pirkimo platformomis, tokiomis, kurias valdo Google ar Amazon.
Kaip ir didžiausias Ebay konkurentas Amazon, Ebay siekia suvesti reklamuotojus su atitinkamais žmonėmis taip, kad reklama internete jų neišgąsdintų. Kai kuriems tai visiškai suprantama ir naudinga ir kai kurie žmonės džiaugiasi, kad Ebay žino, kas jie tokie, kokius batus pirko ir kokių ieško, kad galėtų nusipirkti. Vis dėlto klientai tikisi, kad Ebay niekam neišduos, kas jie tokie. Bet tai nereiškia, kad Ebay negali sukurti pavyzdžiui, tų pačių batų pirkėjų segmentų ir leisti juos nukreipti į kokią nors kompaniją, pardavinėjančią batus. Bet kokiu atveju įmonėms naudinga pasiekti ir reklamuotis ne tik naujiems, bet ir seniems klientams.