Pasirodo paaugliams pamažu pradeda atsibosti naršyti Facebook socialiniame tinklapyje ir Youtube. Tokia išvada gauta išanalizavus Piper Jaffray atlikto tyrimo “Taking Stock With Teens” rezultatus. Tyrimas parodė, kad krinta populiarumas tokių socialinės žiniasklaidos tinklapių, kurie šiaip jau turėtų būti potencialas siekiant sukelti plataus masto poveikį mažmeninei prekybai, madai, žaidimams ir t. t.
Remiantis Piper Jaffray, kol Facebok ir Youtube vis dar laikomi svarbiausiomis socialinės žiniasklaidos priemonėmis paaugliams, jų populiarumas paauglių tarpe lyginant su praeitais metais ryškiai sumažėjo (didėjantis abejingumas socialinės žiniasklaidos priemonėms gali būti ir tėvų ar senelių įtaka, kuriems turėjimas paskyrą Facebook tikrai neatrodo priimtinas dalykas.) Tyrimo rezultatai parodė, kad Facebook populiarumas šių metų pavasarį lyginant su praeitų metų pavasariu sumažėjo net 25 procentais, Youtube populiarumas paauglių tarpe sumažėjo daugiau nei procentų.
Kodėl šie skaičiai kelia nerimą? Paaugliai sudaro didžiulį vartotojų segmentą, o informacija apie tam tikrus dalykus socialinės žiniasklaidos tinklapiuose, ar ji būtų teigiama, ar neigiama daro didelę įtaką paauglių pirkimo sprendimams. Šiek tiek daugiau nei pusė apklaustų paauglių teigė, jog socialinė žiniasklaida nedaro jokios įtakos jų sprendimams, ką pirkti, o ko ne.
Rinkodarininkus, siekiančius pritraukti kuo daugiau paauglių, tokie rezultatai gali labai nuvilti, kadangi gali sumažėti jų pardavimai. Vis dėlto tokia informacija gali padėti rinkodarininkams kurti naują skaitmeninės rinkodaros strategiją.
Ir kokie socialinės žiniasklaidos kanalai paaugliams yra įdomiausi šiandien? Remiantis tuo pačiu Piper Jaffray atliktu tyrimu, tai yra Reddit, Twitter, plus Snapchat, Vine ir 4chan. Be jokios abejonės ir šie reitingai greitu metu keisis. O ir Facebook, ir Youtube nėra atgyvenę, tiesiog reikia nuolat atsinaujinti atsižvelgiant į populiarias tendencijas, pavyzdžiui į tai, kad žmogaus privatumas vėl tampa svarbesnis nei dalijimasis informacija.