Dažnai iš klientų sulaukiame klausimų, kaip valdyti savo įmonės Facebook profilį, todėl nutarėme pasidalinti patarimais, kurie turėtų būti itin naudingi visiems, turintiems smulkų verslą ir norintiems turėti stiprų socialinio tinklo profilį. „Ką skelbti ant savo sienos?“, „Ar nepasirodysiu reklamuojantis savo paslaugas?“, „Ar nebus taip, kad neteksiu savo gerbėjų?“ šie ir dar daugybė panašių klausimų kyla verslininkų galvose, tačiau galime jus nuraminti – viskas yra daug paprasčiau, nei gali pasirodyti iš pirmojo žvilgsnio. Štai patarimai, kaip išvengti nuolat kamuojančio klausimo „kuo pasidalinti su savo gerbėjais“ ir sėkmingai egzsistuoti socialinėje erdvėje. Viskas priklauso ir nuo to, kokias paslaugas teikiate, todėl pateikiame keletą pavyzdžių skirtingiems įmonių tipams:
B2B paslaugų sfera (advokatų kontora, automobilių taisyklą ir t.t.)
Dirdami šioje paslaugų sferoje, socialinius tinklus galite išnaudoti reputacijos gerinimui ir kūrimui. Čia jums parduoti savo paslaugos tikrai nepavyks. Sėkmingai pasitelkus socialinius tinklus jums gali pavykti sudaryti įvaizdį, kad ne tik nusimanote savo sferoje, bet turite patirties, kurios užtenka patarti, suteikti naudingos informacijos bei padėti ištikus bėdai. Pvz.:
„Vietos Vilniuje, kur galite pasikeisti padangas kur kas pigiau, nei bet kuriame kitame auto servise“ (Nors jūsų autoservisas yra Kaune)
- Dalinkitės naudingomis nuorodomis susijusiomis su jūsų paslaugomis.
- Nuorodos į jūsų rašomą blogą, vedamą statistiką ar įdomius straipsnius.
- Klausimai, anketos ir kiti būdai „feedback’ui“ gauti bei gerinti paslaugų kokybę.
- Lengvas turinys, kaip interviu su pas jus pasirodžiusiais įdomiais asmenimis ar kolektyvo nuotraukos.
Elektroninis verslas (rankdarbiai, el. parduotuvės, dizaino paslaugos ir t.t.)
- Nebijokite pasveikinti naujų sekėjų – juk tai jūsų asmeninis verslas, tad kuo artimesnius ryšius sukursite, tuo pajusite didesnį grįžtamąjį ryšį ir valdysite kokybišką grupę.
- Dalinkitės pačių darytomis nuotraukomis su produktais ir specialiomis kainomis, galite pasidalinti nuolaidomis ir kita naudinga informacija.
- Klausimai – sužinokite, ko gerbėjai tikisi iš jūsų.
- Naujienos – ką žadate pasiūlyti naujo.
- Jūsų atsiųstos nuotraukos su jūsų produktais.
Jūsų verslas (dizaineriai, kirpėjai, sporto papildų pardavėjai ir t.t.)
- Jūsų pagrindinis tikslas – priversti sekėjus atvykti pas jus.
- Galite skelbti naujienas, pasikeitusį darbo laiką, naujas galimybes, kurias siūlote ir t.t.
- Priminimai – prieškalėdinis laikas greitai išgraibstomas – priminkite tai savo gerbėjams.
- Konkursai.
- Klausimai ir anketos sužinoti, ką ir kodėl jums reikėtų keisti ar pasiūlyti klientams.
Restoranas, viešbutis ar baras
- Pasidalinkite dienos pietumis, specialiu vakaro gėrimu ar rytine darbuotojo šypsena.
- Meniu naujienos.
- Specialūs pasiūlymai (vaikams, studentams, jubiliatams ir t.t.)
- Priminimai. Mamos diena, tėvo diena, Helovyno vakarėlis ir t.t.
- Kuo daugiau vaizdinės medžiagos!