Vizualinė medija tampa vis svarbesniu įrankiu internetinėje erdvėje ir rinkodaroje. Nuotraukos ar paveikslėliai įvardijami, kaip viena pagrindinių priežasčių, turinčių įtaką patrauklumui, po prekinio ženklo, nuolaidų bei nemokamo pristatymo. Kaip sėkmingai pasinaudoti šia tendencija ir tinkamai integruoti vizualinę mediją į SEO?
- Visų pirma, reiktų atkreipti dėmėsį į jūsų blog’ą – kurdami naują įrašą pasirūpinkite ir vizualine medžiaga. Į tekstą integruokite paveikslėlius, video įrašus, infogramas ar socialinių tinklų (Instagram bei Vine vaizdelius).
- Nepamirškite pasirūpinti spalvomis, šriftu bei paveikslėliais, kuriančiais jūsų tinklalapio įvaizdį. Ar jūsų internetinėje svetainėje netrūksta vieningo stiliaus? Ar jis nėra nuobodus? Gal jį pagyvintų papildoma vaizdinė medžiaga?
- Gerai apgalvokite, kokią vaizdinę medžiagą galite pasitelkti – gal galite kurti webinar’us, o gal norite padėti vartotojams kurdami naudingus „know-how“ ar aiškias infogramas, kuriose potencialūs klientai ras naudingą informaciją.
Kokią vizualinės medijos platformą pasirinkti?
Dar vienas svarbus žingsnis – platformos jūsų vizualinei medijai pasirinkimas. O rinktis tikrai yra iš ko – Pinterest, Tumblr, Vine, Instagram ir dar daugybė kitų. Didžiąją dalį labai patogu ir lengva integruoti su jūsų tinklapiu, tačiau pvz., Pinterest suteikia ko gero daugiausiai galimybių – „Pin it“ mygtukai lengvai naudojami, o pastaruoju metu bandomi Promoted Pins rodo, kad Pinterest nusiteikę padėti pasiekti vartotojus dar paprasčiau, pasitelkiant mokamą reklamą.
Taigi gerai pagalvokite:
- Kokiose vizualinės medijos erdvėse daugiausiai laiko praleidžia jūsų tikslinė auditorija?
- Kurios erdvės yra patogiausios vartotojui?
- Kokia terpė yra tinkamiausia sklaidai ir dalintis?
Ko gero šauniausias vaizdinės medžiagos privalumas – tai galimybė gauti tiesioginę reakciją iš vartotojų. Būtent į vaizdinę mediją vartotojai yra linkę reaguoti aktyviausiai, todėl greitai pamatysite, ar jūsų infogramos sulaukia pasisekimo, o gal jūsų sritis – įdomūs bei informatyvūs video blogai?