tumblr

Yahoo įsigijo blogų svetainę Tumblr

The Wall Street Journal skelbia šviežiausias naujienas! Yahoo direktorių valdyba patvirtino, kad gandai apie Tumblr įsigijimą nėra iš piršto laužti. Yahoo sudarė pirkimo sandėrį su Tumblr už 1.1 bilioną dolerių.

Tumblr prisijungs ir užpildys prie socialinių tinklų paslaugų spragą Yahoo, šešerių metų patirties turinčios įmonės, kuri praeitais metais turėjo tik 13 mln. dolerių pelno. Tai bus svarbus išbandymas, ar šis įsigijimas, žinant abejotiną Yahoo istoriją perkant įmones, duos kažkokios apčiuopiamos naudos.

Yahoo išleido milijonus dolerių 1999 m. pirkdama įmones, tokias kaip broadcast.com ir GeoCities, kurios abi vėliau buvo uždarytos.

Štai keletas Yahoo pirkimų:

Summly. Yahoo sumokėjo 30 mln. dolerių už Summly naujienų agregavimo aplikaciją, kurią sukūrė septyniolikmetis britas Ben Rooney. Po keleto savaičių Yahoo išleido naują šios mobiliosios aplikacijos versiją, kurios technologijos dėka galima buvo greitai pateikti naujienų santraukas.

Dailymotion. WSJ pranešė apie Yahoo derybas su France Telecom SA, perkant kontrolinį akcijų pakeltą inernetinėje vaizdo svetainėje Dailymotion už mažadaug 300 mln. dolerių. Dailymotion yra 12 pagal dydį vaizdo svetainėje visame pasaulyje dėl savo unikalių vartotojų.

Flickr. Viena didžiausių užduočių Yahoo buvo nusipirkti nuotraukų dalijimosi svetainę Flickr, orientuojantis į mobiliuosius telefonus. Po to, kai Yahoo nusipirko Flickr už neatskleistą sumą, nuotraukų peržiūrų ir pasidalijimų skaičius svetainėje išaugo 25 proc.

GeoCities. Yahoo nusipirko Geocities už 4 bln. dolerių. Po dešimties metų 10 metų, Yahoo uždarė GeoCities, kadangi jis paseno, o vis labiau pradėjo populiarėti socialinių tinklų svetainės.

Broadcast.com. 1999 m. Yahoo sumokėjo už broadcast.com 5.7 bln. dolerių. Uždaręs jį po trijų metų, Yahoo turbūt padarė didžiausią klaidą. Broadcast.com buvo interneto transliuotojas, kuris specializavosi padedant tradicinėms radijo stotims plėstis ir leisti transliuoti savo naujienas internete.

Dabartinis pirkinys Tumblr laikomas naudingu abiems pusėms. Yahoo planuoja, kad tai atneš į svetainę didelę dalį jaunesnių vartotojų bendruomenės, kurios desperatiškai laukiama pastaruosius kelerius metus.